ולמרות הכל, המספרים של פייסבוק ממשיכים לטפס

אולי כבר ראיתם את הסרטון המדובר של VERITASIUM שמנסה להראות שפרסום בפייסבוק לא עובד (כבר דובר רבות על הסרטון הזה ולמה המסקנות שלו מטעות), ויש המון מאמרים על הירידה בריץ' האורגני של עמודי פייסבוק. ולמרות כל זה, פייסבוק הציגו נתונים מדהימים בדו"ח הרבעוני שלהם ששוחרר אתמול.

שתי נקודות בולטות מתוך הדו"ח:

  • פייסבוק היא אלופת המובייל – מעל מיליארד משתמשים פעילים כל חודש ו-59% מההכנסות מגיעים מהמובייל.
  • האנגייג'מנט של פייסבוק רק עולה כאשר מספר המשמשים הפעילים ביום מגיע ל 802 מליון איש.

802 מיליון איש משתמשים בפייסבוק כל יום

קודם כל, מספר המשתמשים היומיים נמצא בעלייה מתמדת. הגידול המשמעותי ביותר היה של 7%, של קהל מ"שאר העולם" – כלומר, לא ארה"ב, קנדה, אסיה או אירופה. גם אחוזי המשתמשים היומיים מתוך המשתמשים החודשיים ממשיך לטפס, ועומד כרגע על 63%.

דוח רבועני של פייסבוק 2014 משתמשים יומיים

יותר ממיליארד משתמשי מובייל כל חודש

עם עלייה של 34% מהתקופה המקבילה ב 2013, וחציית רף המיליארד משתמשים בפעם הראשונה, השימוש בפייסבוק במובייל לוקח את ההובלה בצורה חד משמעית. בנוסף, יש עלייה חדה בגולשים שמבקרים בפייסבוק רק דרך המובייל שלהם (341 מיליון לעומת 189 מיליון באותה תקופה ב 2013).

דוח רבועני של פייסבוק 2014 משתמשים יומיים במובייל

בשורה התחתונה? ההכנסות של פייסבוק הוכפלו

ברבעון הראשון של 2014, פייסבוק מדווחת על הכנסות של 2,502 מיליארד דולר. זה מיליארד דולר יותר מאשר הרבעון הראשון ב 2013, שם הרוויחו "רק" 1,458 מיליארד. רוב ההכנסות (יותר מ 90%) מגיעות מפרסום כמובן, כאשר 59% מההכנסות בפרסום הגיעו מפרסום במובייל, עלייה של 30% מההכנסות של פרסום במובייל ברבעון הראשון של 2013. אגב, בשוק של פרסום במובייל העולמי, פייסבוק צפויה להגיע ל 21.7% מנתח עוגה שתהיה שווה יותר מ 30 מיליארד דולר.

דוח רבועני של פייסבוק 2014 הכנסות

המדינות הכי רווחיות מבחינת פייסבוק ממשיכות להיות ארה"ב וקנדה, שביחד מספקות 1,179 מיליארד דולר הכנסות. הרחק מאחור מגיעות אירופה (698 מיליארד), ואסיה (354 מיליארד).

דוח רבועני של פייסבוק 2014 משתמשים לפי מדינות

לדו"ח המלא ונתונים נוספים

אז מה ההימור שלכם לגבי ההכנסות ברבעון הבא? האם מגמת הטיפוס הדרסטי ימשיך, או יאט? בואו להגיב בעמוד הפייסבוק שלנו.