הכנס הבינלאומי להגברת המכירות באתרי סחר אלקטרוני

אחד התחומים החמים ביותר היום בעולם העסקים הישראלי הוא תחום המסחר המקוון. בשבוע שעבר, ביום ג' ה-31.03.2015 התקיים כנס בהשתתפותינו, בנושא אופטימיזציה לאתרי מסחר אלקטרוני.
מכירה באינטרנט היא כבר נחלץ הכלל. השאלה המרכזית כיום הינה כיצד ניתן להגביר את המכירות ולהפוך את חנויות האינטרנט שבאמתחתינו למכונת מכירות משומנת. הכנס כלל הרצאות ממיטב המומחים שחלקו עם המשתתפים בו מידע יקר מפז.
המרצים בכנסתמונה מתוך אתר: "אנשים ומחשבים".

כמו כן, שמנו דגש על עיצוב ושיפור חוות הלקוח בתחום החנויות האינטרנטיות ועל החשיבות של שיווק מונחה נתונים; ניטור, מדידה ושיפור הביצועים באתרים מסוג זה.

רילקומרס.png453
שי רוזן מנהל תחום האסטרטגיה וחוות המשתמש בריל קומרס דיבר על נושא חוויית משתמש שמוכרת יותר. בעולם המסחר האלקטרוני כל פיקסל חשוב, כל פסיק יכול לגרום למבקר באתר לנטוש – או להיפך, לקדם אותו לקראת רכישה. בעולם שבו הישג עצום נחשב לגרום ל-3% מהלקוחות לקנות, לחוויית המשתמש תפקיד מכריע. בהרצאה סוקרו היסודות המרכזיים לבניית חוויית משתמש שמוכרת יותר באתרי מסחר אלקטרוני. בריל קומרס, אנו מאמינים בחוות משתמש מוצלחת ומותאמת אישית ככל האפשר ללקוח שלנו.

שי רוזן
להורדת המצגת של שי- לחצו כאן.

תודה לכל מי שלקח חלק בכנס. מרצים, יזמים, אנשי שיווק ומשתתפים. היה לנו מדהים והייתם קהל נהדר.
אנחנו עדיין נרגשים מההיענות ומהתגובות החמות והמפרגנות. נתראה בכנס הבא!

לתמונות מהכנס- לחצו כאן!