ארבעה קמפיינים לכבוד חג השבועות

חג השבועות, או חג הקציר, חל מחר. שזה אומר שבוע מקוצר, במיוחד אם אתם עושים גשר ביום חמישי (לא שאנחנו ממליצים לעשות גשר :). אז לכבוד החג, אספנו בשבילכם ארבעה קמפיינים מוכרים יותר ופחות שקשורים בנושא.

אוריו בשליפה מהירה

אוריו החברה הבאמריקאית המייצרת את אותם עוגיות שכל כך הרב אנשים אוהבים (שהם למעשה חיקוי של YYYY, אבל זה סיפור אחר), אשפית מדיה חברתית. מעבר לקמפיינים המבריקים שלה שהצליחו למתג אותה כמספר אחד בענף שלה, הם גם יודעים להגיב מה לאירועים בזמן אמת. דוגמה מפורסמת הייתה בסופרבול ה 47 לפני שנתיים (שבה ניצחו הרייבנס כמובן). הפסקת חשמל פתאומית החשיכה את המגרש ואת המשחק שצופים בו מיליוני אנשים ברחבי העולם ליותר מחצי שעה.. אוריו יצאו עם פוסט בטוויטר כתגובה, שאפשר לטבול את העוגיות שלהם גם בחושך. כלומר הם הגו את הרעיון, קיבלו אישור וביצעו את הקריאטיב הגרפי תוך פחות משעה. זה מרשים.

 

 

 

ג'יימי אוליבר מלמד אנשים לאכול נכון

ג'יימי אוליבר, השף שהיה פעם עירום, התחיל לפני כמה שנים ללמד אנשים איך לאכול בצורה נכונה ובריאה יותר. הוא יצא בקמפיין מתוקשר נגד מזון מעובד בבתי ספר באנגליה, והוא הקים קרן חינוך מזון על שמו שמטרתה לעזור לאנשים ברחבי העולם ולעודד בישול בריא. בשנת 2013 הקרן התחילה מיזם שנקרא 'יום מהפכת המזון', יום שבו מעודדים יכולות בישול ואכילה בריאה. בעזרת קמפיין דיגיטלי שניהלו שני אנשי צוות השיווק הסוישאל מדיה של הקרן, הם הצליחו להגיע ליותר מ 70 מיליון אנשים בטוויטר, ו 150 אלף פוסטים. הם השתמשו בכלי ניטור שיחות (במקרה הזה, Radian6) כדי לזהות איפה הם יכולים להשתתף בשיחה, ולתת את ההכוונה שלהם. את הקייס סטאדי השלם אפשר להוריד פה.

יש חלב?

איגוד החלב האמריקאי הריץ במשך יותר מ 20 שנה את הקמפיין המפורסם של GOT MILK. בקמפיין הזה כיכבו כל מני סלבריטאים, משחקן הכדורסל (כבר לשעבר) שאקיל אוניל ועד סופרמן, עם משפט קצר שבסופו תמיד אותו משפט מפורסם – אז… יש חלב? במשפט הקצר הזה היה גם הנעה לפעולה, וגם תזכורת פשוטה שאולי כדאי לכם לקנות חלב כי הוא בדיוק נגמר. במרוצת השנים הקמפיין הזה השתלב היטב גם בתחום הדיגיטלי עם עמוד בפייסבוק והתאמת הקריאטיב מדיה שלהם לדיגיטל.
כמובן שלכל דבר טוב יש גם סוף, ולפני כחודשיים הקמפיין המפורסם הופסק. את מקומו תפס MILK LIFE. האם גם הוא ישרוד 20 שנה? נראה.

 

 

 

שוקולד וגורילות

נכון שהקשר לשבועות קצת קלוש, אבל הפרסומת הזו מ 2007 שחברת השוקולדים הבריטית CADBURY שווה אזכור אם רק בגלל סולו התופים של הגורילה.

אהבתם את הסולו? רוצים לדעת מי הקבוצה מולה התחרו הרייבנס בסופר בול? ספרו לנו בעמוד הפייסבוק שלנו.