5 כלים שאתה חייב לנסות כדי להגדיל את רשימות הדיוור שלך

האם אתם רוצים לדעת את החדשות הרעות או את החדשות הטובות? בואו נתחיל עם הרעות. רשימות הדיוור השיווקיות קטנות מידי שנה בכ-22.5%. אתם מרימים עכשיו גבה ושואלים איך זה קורה?

אז ככה, יש כאלה שעוברים בשנה הזו לחברה מתחרה שלכם, ישנם כאלה שמחליפים כתובת אימייל ולא משתמשים בזו שנתנו לכם מתכתחילה, ויש כאלה שפשוט בוחרים להסיר אתכם מרשימת הדיוור- והם? הם ייעלמו ויכול מאד להיות שלא יחזרו לעולם.

בסקר שנערך לאחרונה על ידי HubSpot וEventbrite נחשף שערוץ השיווק היעיל ביותר הוא השיווק באמצעות דיוור אלקטרוני. אחרי הכל, ככל שיש לכם יותר מנויים לניוזלטר כך אתם רואים יותר מכירות.

וכעת, לחדשות הטובות. בהתחשב במחקר שסוקר מעלה, על מנת שבכל זאת תוכלו להתגבר על הפער השנתי שנוצר, הכנו לכם רשימה של 5 דרכים מוכחות, בעזרתן תוכלו להגדיל את רשימות הדואר שלכם בקלות.

 

1. פופאפים הם לא מה שחשבתם!
ישנן דעות חלוקות בתחום החלונות הקופצים כאשר אתה מגיע לדון עליהם בנוגע לאתר שלך. ישנם משווקים שטוענים כי זהו שיווק בהפעה וזוהי גישה חודרנית אך אני אגיד שפופ אפ יכול להיות מפריע רק בהתאם למה שאתה מאפשר לו להיות.

כל עוד אתה משווה לו עיצוב מתוחכם ומציע סוג של מידע שהוא רלוונטי ובעל ערך לקהל היעד שלך, אז החלונות הקופצים יוכלו לשמש דרך יעילה ביותר כדי להגדיל את רשימת הדוא״ל שלך.

עדיין לא משוכנעים? כריס פן, בלוגר אמריקאי, הסיר את הפופ-אפ מאתר האינטרנט שלו ובנה עמוד נחיתה במקום. פן התאכזב לגלות שהשינוי הזה עלה לו הרבה- ירידה משמעותית במספר המנויים. אתם יכולים לנחש שלא עבר זמן רב עד שהפופ-אפ הוחזר לאתר.

ישנם הרבה מאמרים שמסקרים מקרי בוחן כאלה ומוכיחים כי עניין הפופ-אפ הוא אכן יעיל בכל הנוגע להגדלת רשימות מיילים. התוצאות מדברות בעד עצמן, אבל לאלה שכן מודאגים שהפופ-אפ יטריד את המבקרים באתר שלהם, יש בהחלט חלופות ״פחות מפריעות״.

מלבד זאת, יש אפשרות להגדיר הגדרות מסוימות לפופ-אפ עצמו שיעשו אותו פחות מפריע. כמו למשל, שיופיע פעם אחת בכל הפעלה. או שיופיעו פופ-אפים שונים בכל תהליך אותו מבצע המשתמש שעשויים לעודד אותו להגיע לכדי המרה/הרשמה לרשימה.

הכלי שאתה צריך
רוצה להוסיף פופ-אפ נחמד לאתר שלך? בדוק את הכלי SumoMe. כלי חינמי שעושה את זה קל ותוכל להוסיף פופ אפ כזה לאתר שלך בתוך מספר דקות.

2. תפריט מקובע או (Sticky Bar)
אם אתה ממש, אבל ממש לא יכול לסבול את המחשבה על הוספת פופ-אפים לאתר שלך, אנחנו ממליצים לך לבדוק את עניין התפריט המקובע. הוא מוצמד לחלק העליון של הדף ומלווה את הגלילה של היוזר בכל העת בזמן ביקורו באתר.

התוכן בדף משתנה בהתאם למה שהיוזר מקליק עליו, אבל התפריט המקובע נשאר בחלק העליון ואמור להזכיר ליוזר כל העת שבמידה וירצה לדעת עוד מידע, יוכל להירשם לניוזלטר.

בעוד הטכניקה הזו היא פחות חודרנית, היא עוזרת לך להשיג את אותה המטרה- המרות/ הרשמות לניוזלטר שבסופן יהיו המרות מכירתיות. ראוי לציין כי התפריט המקובע הוכיח את יכולותיו לספק תוצאות מרשימות.

ProBlogger ציינה שהאופציה הזו הביאה לעלייה של 25% במנויים הרשומים לניוזלטר שלה. אבל זו לא החברה היחידה שראתה בגישה הזו הצלחה. גם diythemes מצאו את הדרך הזו כיעילה ביותר לאחר שזו עזרה להם להגדיל את רשימות המיילים שלהם ב-1180 רשומים חדשים בתוך 30 יום בלבד.

הכלי שאתה צריך
אתה יכול בהחלט לבדוק את הכלי החינמי HelloBar שיעזור לך להעביר את המסרים הנכונים בזמן הנכון.

3. פופ-אפ לפני יציאה
סוג הפופ-אפים הזה שונה מאד מפופ-אפים קופצים רגילים בכך שהם מזהים את התנהגות המשתמש שלך וצצים רק כאשר נראה שהוא עומד לעזוב את האתר שלך.

על ידי התערבות בזמן, דרך הפופ-אפים לפני היציאה, אתה יכול להשיג את תשומת ליבו האחרונה של הקורא שלך ולהציע להם סיבות להישאר או להירשם כדי לקבל מידע נוסף על השירותים שאתה מציע.

ישנם מחקרים רבים שמוכיחים את היעילות של סוג הפופ-אפ הזה. ניל פאטל דיווח גם כן על עליה של 46% בהרשמות לאחר שהטמיע יישום מסוג זה בבלוג האישי שלו. כמו כן, גם נעלי Xero שניסו את מזלם עם הטכניקה השנויה במחלוקת הזו, הופתעו לגלות שחלה עליה של 28.4% במכירות שלהם בזכות הפופ-אפ הזה.

הכלי שאתה צריך:
אם אתם רוצה ליישם את הטכניקה הזו באתר שלך, אנו ממליצים לך על Hold On Stranger  כלי שמציע ניסיון של 14 יום ללא תשלום ותמחורים יחסית טובים שיכולים במינימום השקעה להביא לך תוצאות יפות מאד.

4. תיבת הרשמה בתוך התוכן שלכם
עוד דרך נהדרת לעודד הרשמות לבלוג שלך היא להוסיף תיבת הרשמה בתוך התוכן שלך. בדרך כלל זה לא בולט כל כך לעין (כי אנחנו רגילים לפרסומות שנמצאות בתוך תכנים) אבל עדיין קשה להתעלם ממנה.

לחילופין, אם אינכם רוצים לשבור את הזרימה של הקורא, אתם יכולים למקם אותה ממש בסוף הבלוג. הבלוג Eventbrite אירלנד ראה הרבה הצלחה בשיטה זו והצליח להביא הרשמות רבות רק מהטמעת תיבת הרשמה בתוכן עצמו.

הכלי שאתה צריך
אנחנו ממליצים על הכלי mailmunch שיאפשר לך ליצור צורות של תיבות הרשמה באיכות גבוהה שיכולות להיטמע בכל מקום שרק תרצו.

5. הבאת לידים דרך רשתות חברתיות
ועכשיו לדרך שונה לגמרי להבאת לידים ונרשמים לניוזלטר שלכם. בעוד שהחלונות הקופצים שפורטו קודם עשויים לשמש דרכים יעילות להגדלת קהל הנרשמים בכל פעם שמבקרים מגיעים לאתר שלכם, ישנה גישה שאומרת: ״אם מוחמד לא יבוא אל ההר, ההר יגיע אל מוחמד״. למה לחכות שאנשים יגיעו לאתר שלך בעוד אתה יכול להוביל אותם לשם?

הוגי השיטה אומרים שעליך ליצור איזשהי תמונה שכוללת תיאור טקסטואלי קצר על הבלוג שלך וכפתור שמוביל לכתובת מסוימת. בטוויטר כבר הוציאו פיצ׳ר מיוחד למטרה הזו שנקרא Twitter Lead Generation Cards, שבעצם מאפשרת לך לבקש מהעוקבים שלך או של המתחרים שלך להצטרף לניוזלטר שלך או להוריד את התוכן של הניוזלטר ישירות מהציוץ עצמו.

בשני המקרים, בין אם תעשה זאת בצורה פשטנית בתור פוסט בפייסבוק או שתשתמש בכלי של טוויטר, עליך לזכור להוסיף הנעה לפעולה שתהיה ברורה ופשוטה.

הכלי שאתה צריך
כן, ניחשת נכון, כל מה שאתה צריך זה חשבון ברשת חברתית ומספר עוקבים מינימלי. אם עדיין אין לך חשבון טוויטר, כדאי שתיצור אחד כזה על מנת שתוכל להתחיל ולהתנסות בפיצ׳ר הייעודי להבאת לידים. למידע נוסף אודות הפיצ׳ר, בקרו כאן.

אז עכשיו, אחרי שיש לך 5 כלים שאתה בהחלט יכול להשתמש בהם כדי להגדיל את רשימת הלקוחות לקמפיינים של הדיוור שאתה שולח- כל שנשאר לך לעשות הוא להתנסות בכל אחת מהן ולהגיע למסקנה, מה הכי עובד עם הקהלים הפוטנציאליים שלך. קדימה לעבודה!