5 הכלים היעילים ביותר שיהפכו אותך למנהל מדיה חברתית תותח

להיות מנהל מדיה חברתית, בניגוד למה שכולם חושבים זה לא רק להעלות פוסטים. זה הרבה מעבר. יש הרבה לחץ ותמיד יש הרגשה שאתה לא מספיק שום דבר.

אז אתה יכול להיות די טוב בשיווק במדיה החברתית אבל למה שלא תהנה מעוד קצת חיזוק חיצוני שיוריד ממך קצת לחץ? להלן 5 כלים שנוצרו במיוחד לבנות עבורך תשתית שבעזרתה תוכל להיות מנהל מדיה חברתית סופר מוצלח.

1. Edgar

חיזוק: פרסום התוכן שלך בצורה אוטומטית.

 ניהול לו״ז

למי שכל הזמן מחלק את הזמן שלו בין העלאת פוסטים בפייסבוק, לציוצים בטוויטר ולמאמרים בלינקדאין, הכלי הזה בהחלט יכול לגרום לו להצליח להשיג את אתגר ההספק בכל הרשתות החברתיות אותן הוא מנהל.
עם הכלי הזה אתה יכול לבנות ספרייה של הודעות לפייסבוק, לטוויטר וללינקדאין ולתזמן אותן כראות עיניך. יצירת לוח זמנים שאתה יוצר בעצמך ויכול לישון בשקט כשכל פוסט עולה בזמן עבור כל לקוח אותו אתה מנהל.
מה המיוחד בכלי הזה? שכל הטוויטים והפוסטים שאתה מתזמן חוזרים למדפים בספריה שלך והטובים מביניהם שקיבלו מדד מעורבות גבוהה יחסית מקהל הלקוחות שלך יתוזמנו בשנית בצורה אוטומטית כדי להמשיך ולקבל אינגייג׳מנט גבוה עבור העמוד אותו אתה מנהל. ותגידו שלא תרד לכם אבן מהלב כשהכל מתוזמן ומתוקתק מראש.

2. Post Planner

חיזוק: בוחר את התוכן הטוב ביותר שלך על מנת להגדיל את המעורבות בפייסבוק.

 Post Planner

האפליקציה בעצם נותנת לך את ״הכח״ למצוא בקלות פוסטים מעניינים ותוכן רלוונטי לכל החשבונות החברתיים שלך במטרה להעלות את מדד הליידים והשיתופים וניהול כל זאת בכלי אחד ויחיד.

אז אם אין לך הרבה תוכן לשיתוף בערוצים החברתיים שלך או שאין לך תוכן שהוא ״וואו״ ואתה יודע שהוא לא יעשה כזה באזז ברשת החברתית, כדאי לך להירשם לאפליקציה.  עם ״פוסט פלנר״ אתה יכול למצוא את כל התוכן שאתה צריך לפרסום בעמודים שאתה מנהל. תמונות, מאמרים, סרטוני וידאו, רעיונות לסטטוסים בפייסבוק, טוויטר, איסטגרם ואפילו רעיונות לבלוגים.

מייסדי האפליקציה יצאו מנקודת הנחה שמנהלי מדיה חברתית מבזבזים זמן יקר על לחשוב ולנחש מה הקהל שלהם יאהב. על כן, האלגוריתם שלהם עוזר לנו, מנהלי המדיה החברתית, לבחור תוכן שמבוסס על מידע ספציפי. אתה יכול לבצע חיפוש על ידי מילות מפתח שקשורות לעסק אותו אתה משווק, לבחור מתוך המגוון תוכן שאתה חושב שיעבוד עם הקהל שלך, וכל שנותר לך לעשות הוא לצפות למעורבות מהגולשים.

הרעיון הוא שאם תמונה ויראלית ותוכן מוביל כבר הוכיחו את עצמם בפייסבוק ובטוויטר, הם נכנסים למאגר של ״פוסט פלנר״. על ידי שימוש בתוכן הזה, אתה יכול להבטיח סיכויים גבוהים יותר שהעוקבים שלך יעשו משהו עם התוכן הזה.  כמו כן, יש פיצ׳ר מגניב נוסף שנקרא re-publishing featureֿ, שמזהה את הפוסטים הטובים ביותר של העמוד אותו אתה מנהל והוא מתזמן אותם כשלעמוד יש חלון זמן פנוי, פעם נוספת.

3. Oktopost


חיזוק: בניית קמפיינים B2B כדי להעלות את מדד ההמרות.

Oktopost

אם אתה מנהל שיווק של חברת B2B, ואתה מנסה לבנות תשתית במדיום החברתי, כדאי לך לבדוק את ״אוקטופוסט״. Oktopost מאפשרת פרסום בפייסבוק, LinkedIn ו-Google+ והוא מתמקד בשאלה ״איך תוכן חברתי עוזר לעסק שלך לגדול?”.

כל פוסט או ציוץ שהעלת לרשת, מקושר לקמפיין בעל מטרה. מסך הבית (או ה-dashboard) מאפשרים לך לעקוב אחר קליקים, המרות, וכמובן הכסף שהרווחת מכל מסע פרסום או מהלך שיווקי. הקמפיינים והדוחות באפליקציה, יתנו לך נתונים שיעזרו לך לקבוע אילו מהלכים שיווקיים או פוסטים מסוימים, הביאו לך את התוצאות העסקיות השוות ביותר.

4. Agorapulse

חיזוק: ארגן את כל השיחות במדיה החברתית שלך במקום אחד בקלות.

Agorapulse

זהו כלי שנוצר לכל מי שמנהל שיחות רבות עם משתמשים במסגרת הפעילות השיווקית במדיה החברתית שלו. הכלי תומך בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.
הכלי הזה מציע תיבת דואר אחת לכל חשבון חברתי (לא עוד כרטיסיות ווב שלא נגמרות, איזה כיף!). כשאתה נכנס לעמוד הראשי של האפליקציה, תוכל מיד אילו אזכורים קיבל המותג שלך, תגובות והודעות פרטיות מכל ערוץ חברתי שהוא שצריך לענות עליהן.

הלקוחות ששולחים הודעות פרטיות לתיבת הדואר החברתית שלך, מתויגים לפי רמת הפעילות שלהם ובכך אתה יכול לקבל תחושה לגבי האנשים שמדברים על המותג שלך. הסיווגים מתחלקים ל״engaged”, ״ambassador”, ו-״influencer”.

ניתן גם ליצור סיווגים מותאמים אישית למשתמשים לפי מיקום גאוגרפי, משתתפי וובינר מסוים וועוד. התגיות האלה עוזרות לנו לזכור עם מי דיברנו בעבר במידה והשיחה מתמשכת ולתת לו יחס אישי תוך שאנו זוכרים מי הוא ואיך הוא קשור למותג שלנו.

5. Schedugram

חיזוק: תזמון פוסטים באינסטגרם להשגת מעורבות אופציונאלית.

Schedugram

הכלי הזה יעזור לך מאד לנהל את חשבון האינסטגרם העסקי שלך עם התמקדות בתזמון פוסטים. דבר ראשון, האפליקציה הזו מסתנכרנת עם תוכנת העיצוב הגרפי הפופולארית canva. אתה יוצר את התוכן שלך ב-canva ומעלה את התמונה דרך פלטפורמת Schedugram.
השילוב הזה, למביני עניין, פותר הרבה בעיות של עיצוב בתוכנת canva בנפרד והעלאה בשנית מאינסטגרם. פה אתה יכול לעשות זאת במקום אחד. לאחר שעיצבת את התמונה שלך תוכל לפרסם אותה במיידי או לתזמן אותה לזמן מתאים יותר

אז לא משנה באיזו פלטפורמה חברתית אתם משתמשים באופן קבוע, ישנם מגוון כלים בחוץ שיכולים בהחלט לעשות לכם את העבודה קלה יותר, יעילה יותר, רלוונטית יותר, וכן, להפוך אתכם לחזקים יותר. אל תהססו להשתמש בהם, הם רק יעזרו ויעשו את העבודה שלכם לטובה יותר.