סיכום שבועי – 09/11

הסיכום שלנו השבוע מדבר על גוגל ואתרים לא מותאמים למובייל, האם פרסום שלילי בעולם הדיגיטלי הוא טוב או רע, איך בונים ממשק משתמש מוצלח לאתר האי קומרס שלכם, ושאלת השאלות – למה דווקא ארגונים גדולים מתקשים לייצר מוצרים עם ממשק משתמש טוב.

גוגל יענישו אתרים לא מותאמים

גם גוגל מבינים שחווית שימוש משפיעה ישירות על שביעות רצון של גולשים באתר. לכן בתוצאות החיפוש שלהם הם התחילו להציג אייקון שמראה אם האתר שנמצא מותאם למובייל או לא. ומה בעתיד?דבר אחד ברור, שהפנדה הבאה תצא מותאמת למובייל.

שלטי חנייה כמשל לחוויית שימוש

הם לא נוחים, לא ברורים, וגורמים לפקקים נוראיים. וכן, אנחנו מדברים של שלטי חנייה. במקומות כמו לוס אנג’לס, שם כדי להבין מתי ואיפה מותר לכם לחנות, צריך מחשבון והרבה סבלנות. השאלה היא מה אפשר לעשות. מסתבר שהפתרון הוא לא כזה מסובך – קוראים למעצבת UX. עכשיו רק נותר לשאול מתי היא תגיע לתל אביב.

לא משנה מה אומרים עלי, כל עוד מאייתים את השם שלי נכון

בסיכום קצרצר של נתונים מעולם השיווק הדיגיטלי של השבוע האחרון, מסתבר שהפרודיה שעשה ג’ים קארי על הפרסומת של לינקולן (והיא שווה צפייה) הביאה ללינקולן המון תנועה (וכן, גם רכישות). וגם, איך קבוצת כדורסל מגדילה את עוקבי הטוויטר שלה ב 9% היום אחד? (רמז – הם פונים לגדול מכולם).

איך בונים ממשק משתמש לאתר אי קומרס?

לאתרי אי קומרס יש אתגר עצום. מצד אחד, הם צריכים לשכנע אותנו לקנות, מצד שני לתת לנו חווית שימוש מעולה, ומצד שלישי, לגרום לנו לחזור אליהם שוב ושוב. שי רוזן, מנהל מחלקת האסטרטגיה והייעוץ שלנו, מסביר איך אפשר להיענות לאתגר הזה בצורה מוצלחת.

למה ארגונים גדולים מתקשים עם חוויית משתמש?

“אם לארגונים היה אכפת מחוויית המשתמש, ייתכן ו SAP ואורקל כבר לא היו קיימים”. קווין קונרוי מנסה להבין למה דווקא החברות הגדולות מפגרות כל כך במרוץ לשיפור חוויית השימוש, ואיך זה יכול להשפיע עליהן בעתיד הלא רחוק כל כך.