ארבעת המאמרים הכי נקראים על שיווק אונליין מרחבי הרשת- חודש ספטמבר

גם החודש אספנו עבורכם מספר מאמרים מעניינים מרחבי הרשת על עולם השיווק הדיגיטלי : בניית אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני וממומן, ניהול זמן, ייעול העבודה ועוד. המאמרים שנבחרו הם ממקורות מגוונים מהארץ ומהעולם.

איך להפסיק להיות מכור לסמארטפון באמצעות אפליקציות ייעודיות…

רובנו כבר יודעים שאנחנו משתמשים יותר מדי בסמארטפון, מה שגורם לא רק לפרודוקטיביות נמוכה יותר בעבודה, אלא גם לסיכון חיים של ממש, במיוחד בכביש. למרבה האירוניה, לא מעט אפליקציות מנסות לגרום לנו להתנתק מהסמארטפון  ולהקטין את התלות בו.

חלק מהאפליקציות מודדות את הרגלי השימוש שלנו, אך אחרות הולכות אפילו צעד אחד קדימה וחוסמות פעולות מסוימות. בטור הזה ב-Geektime תוכלו לקרוא על ארבע אפליקציות כאלו.

כתיבת תוכן בלי להעליב אף אחד

בתקופה שבה הזהות המגדרית נעשית יותר ויותר נזילה והמפרסמים רוצים לפנות לקהל יעד גדול ככל שניתן בלי להזניח שום קבוצה, אנחנו צריכים לאמץ דרכים יותר ויותר יצירתיות על מנת להתגבר על כללי הפנייה הנוקשים בשפה העברית.
בפוסט המושקע של סרבולה, אפשר לקרוא על שמונה דרכים שונות לעשות זאת, יחד עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן.

חתימות המיילים הממירות ביותר

כאשר אנחנו חושבים על האפקטיביות של מסעות פרסום במיילים או ניוזלטרים, אנחנו בדרך כלל חושבים על שורת הכותרת ותוכן ההודעה. לעומת זאת, בחיי היום יום יש לנו אינספור אפשרויות ליצור שיתופי פעולה או לקדם שירותים עסקיים שלנו באמצעות שורת החתימה בהודעות שאנחנו שולחים.

אז איך בדיוק ניצור שורת חתימה אפקטיבית? ל-Hubspot יש כמה רעיונות טובים, החל מקידום של סרטונים ואירועים ועד למכירת מוצרים ספציפיים.

איך להשתמש במשפיעים על מנת למשוך יותר לקוחות?

זה לא סוד שאחת מן הדרכים הטובות ביותר לשיווק חברתי היא באמצעות מובילי דעה ופרופילים פופולאריים, אבל השאלה איך עושים זאת היא כבר סיפור אחר לגמרי ולפעמיים נראה שמדובר בעניין של מזל יותר מאשר מיומנות.

נייל פאטל מציע ארבע דרכים בהם תוכלו לעשות זאת גם אם גם למוצר שלכם יש מעט מאוד סקס אפיל. כמו רוב הפוסטים שלו, גם הפוסט הזה יחסית ארוך, אבל רובו מורכב מתמונות, כך שזמן הקריאה בפועל הוא קצר יותר מאשר נדמה בהתחלה.