ארבעת המאמרים הכי דיגיטליים מרחבי הרשת- חודש דצמבר

בכל חודש נביא לכם מספר מאמרים מעניינים מרחבי הרשת על עולם הדיגיטל : טכניקות חדשות בבניית אתרים, ניהול מדיה חברתית, קידום אורגני וממומן, שיפור התרבות הדיגיטאלית בארגון ועוד. המאמרים שנבחר הם ממקורות מגוונים מהארץ ומהעולם.

איך לשרוד בעולם של חקיינים?

העתקה של מוצרים פיזיים או אפילו רעיונות לא מוחשיים הפכה להיות אחת המכות הכי כאובות של השנים האחרונות, במיוחד כאשר כל אחד יכול לפתוח קמפיין בקיקסטארטר או לגייס כסף ממשקיעים. למרבה הצער, החוקים של העולם הישן כמו הגנה על ידי פטנטים או נקיטת צעדים משפטיים לא תמיד עובדים בזירה הגלובאלית של היום ולכן צריך לעיתים קרובות להשתמש בדרכים קצת יותר יצירתיות או לשנות את טקטיקות הפעולה.

בטור בפורבס, סטפן קי מציע כמה דרכים מעניינות לעשות זאת כמו שימוש מתוחכם במדיה החברתית, יצירת קשר מיוחד עם האוהדים של המוצר או פשוט להיות מהיר יותר מן החקיינים.

עצות לכתיבת קורות חיים מהחברות המובילות בישראל

לא חסרים מדריכים ומאמרים לכתיבת קורות חיים, אבל בואו נודה על האמת: רובם משעממים ופחות מקורים מקורות החיים הממוצעים שהם ממליצים איך לכתוב…

לכן, מרענן לראות כתבה עדכנית על קורות חיים שמספקת טיפים ממספר גדול של חברות טכנולוגיות במשק הישראלי, לא בהכרח חברות ענקיות וגלובאליות, אלא גם חברות היי-טק שצמחו בשנים האחרונות וסטארטפים ששווה לשים עליהם עין. בין היתר ניתן למצוא ציטוטים של מנהלי משאבי אנוש בדל, פייסבוק, וויקס, טאבולה, אורקם (אמצעי ראייה ממוחשבת) ו – ZenCity (ניתוח אינטליגנטי לערים חכמות).

לטור בדה מרקר

האפליקציות העסקיות החמות של 2018

יותר ויותר חברות עוברות לעולם המובייל לא רק בכל מה שקשור לצרכן הסופי, אלא גם להתנהלות השוטפת של העובדים בתוך הארגון (כפי שכתבנו בטור על טרנספורמציה דיגיטאלית בארגונים). היום אפשר למצוא מבחר הולך וגדל של אפליקציות המיועדות לארגונים בתוך חנויות האפליקציות השונות.

ב- PC Mag בנו רשימה של 25 האפליקציות הטובות ביותר בקטגוריות כמו ניהול חשבונות והוצאות, תקשורת, משאבי אנוש ואנליזה של נתונים. לצד אפליקציות מקצועיות כמו Acumatica שעולה כ-1000 דולר, אפשר למצוא אפליקציות עממיות יותר כדוגמת Citrix Sharefile Business (16 דולר) ו-Zoho CRM (12 דולר).

איך ליצור אתרי פרלקס מעולים

אתרים שנגללים ומציגים חלקים שונים כאשר הגולש ממשיך לגלול אותם מכונים אתרי פרלקס והם נעשו פופולאריים מאוד הודות לטלפונים הניידים שבהם תנועת המשיכה עם האצבע הרבה יותר אינטואיטיבית מאשר לחיצה על קישורים.  אבל לאתרי הפרלקס יש לא מעט בעיות: למשל, לגולש לא תמיד קל למצוא את מה שהוא מחפש או שהוא פשוט מאבד את הסבלנות בגלל שהאתר לא מספיק אטרקטיבי.

ב-design hack פרסמו מדריך שימושי מאוד שמציע כמה טקטיקות שיהפכו את אתר הפרלקס לאפקטיבי יותר. לדוגמה, סימון של מפת דרכים (היכן הגולש נמצא במסמך), שימוש במקטעים באורכים שונים, שילוב אינטראקציות עם הגולשים ועוד.